Friday, January 04, 2013

बीपी राजमार्गको अवस्थाबारे काठमाडौंमै जानकारी


सिन्धुलीमाढी, ७ पुस - तराई जोड्ने छोटो सडक बनेपा–सिन्धुली–बर्दिबास (बिपी) राजमार्गमा यात्रुलाई यात्रा अघि नै सडकको अवस्थाबारे जानकारी दिइने व्यवस्था गरिने भएको छ । पहिरो, चक्काजामलगायतका कारण आवागमन बन्द भई बाटोमै अलपत्र पर्ने समस्याबाट दिक्क हुनुपर्ने यात्रुहरूले यसबाट अब राहत पाउने भएका छन् ।

सिन्धुली रोड मेन्टिनेन्स युनिटले काठमाडौंका साथै राजमार्गका विभिन्न स्थानमा डिजिटल बोर्ड राखेर सडकको अवस्थाबारे सर्वसाधारणलाई जानकारी दिने व्यवस्था गर्न लागेको हो । नेपालमै यो प्रविधि पहिलो पटक जडान गर्न लागिएको हो ।

“डिजिटल बोर्डमार्फत सडकको अवस्थाबारे सर्वसाधारणलाई जानकारी दिने व्यवस्था गर्न लागेका हौं” आयोजनाका मुख्य परामर्शदाता हिरोकी शिंकाइले भने, यात्रा पहिले नै सडकको अवस्था थाहा पाएपछि बीच बाटोमै अलपत्र पर्नु नपर्ने र सुरक्षित रूपमा यात्रा गर्न सकिने उनले बताए ।

राजधानीलाई तराई जोड्ने छोटो राजमार्ग सन् २०१५ मार्च भित्र निर्माण सम्पन्न गर्ने लक्ष्य राखिएको छ । कुल १ सय ६० किलोमिटर सडकमध्ये अब नेपालथोकदेखि खुर्कोटसम्म २३ किलोमिटर सडक निर्माणाधीन छ ।

राजमार्ग पूर्ण रुपमा प्रयोगमा आएपछि सुरक्षित सडक प्रयोगका लागि आवश्यक तयारी गर्न सन् २०१२ को सुरुवातमा मर्मतसम्भार युनिट स्थापना गरिएको हो । आयोजनाले सडक प्रयोगकर्तादेखि पैदलयात्रुसम्मलाई सुरक्षित सडक प्रयोगबारे जनचेतना जगाउने लक्ष्य राखेको परामर्शदाता बिन्दुशमशेर राणाले बताए । परियोजनाले बिग्रेको सडक मर्मत गर्ने, बसपार्क, फुटपाथका साथै सडक प्रयोगसमन्धी संकेत चिन्हहरू, गति घटाउने प्रविधि राख्न लागेको उनको भनाइ छ ।

चार चरणमा विभाजन गरी आर्थिक वर्ष २०५३÷५४ देखि निर्माण सुरु भएको भएको राजमार्गको बर्दिबास–सिन्धुली बजार सडक खण्ड (३७ किमी), सिन्धुलीबजार–खुर्कोट (३६ किमि) र नेपालथोक–धुलिखेल(५० किमि) सडकखण्ड निर्माण पूरा भई यातायात सेवा सञ्चालित भएका छन् । नेपालथोक–खुर्कोट सडकखण्डको ३७ किमिमध्ये १४ किलोमिटर निर्माण सम्पन्न भइसकेको आयोजनाले जनाएको छ ।



बर्दिबास–सिन्धुली सडकखण्ड निर्माणका लागि जापानी येन १ अर्ब ९४ करोड ३९ लाख, सिन्धुलीबजार–खुर्कोट ८ अर्व १५ करोड येन र नेपालथोक–धुलिखेलका लागि ४३ करोड येन लगानी भइसकेको छ । निर्माणाधीन खुर्कोट–नेपालथोक खण्डका लागि भने ३ अर्ब ६५ करोड येन अनुमानित लागत रहेको छ । सडक निर्माणका लागि आवश्यक जग्गा र घरको मुआब्जा र रोयल्टी भने नेपाल सरकारले व्यहोरेको छ ।



राजधानीलाई तराई जोड्ने वैकल्पिक बाटोका रुपमा सन् १९६० मा परिकल्पना भई निर्माण थालनी भए पनि त्रिभुवन राजपथ निर्माणपछि भने बिपी राजमार्गको निर्माण स्थगित भयो । २०५० सालमा पृथ्वी राजमार्ग पहिरोले क्षति भएपछि यस राजमार्गको महत्व महसुस गरिएको आयोजना प्रमुख भरतकाजी देउजुले बताए ।



राजमार्गले काभ्रे, रामछाप र सिन्धुलीको आर्थिक गतिविधि समेत बढेको छ । राजमार्गले यी जिल्लामा उत्पादित कृषि उपजले सहज रुपमा बजार पाउन थालेको र कृषकहरूको आय बढेको सिन्धुलीका कृषक मिन बहादुर श्रेष्ठले बताए ।


जापान सरकारले जापान अन्तर्राष्ट्रिय सहयोग नियोग (जाइका) मार्फत राजमार्ग आसपासका जनताको जीवनस्तर बढाउन र व्यावसायिक खेतिका लागि समेत सहयोग गरिरहेको छ । जाइकाका स्वयंवसेवक मार्फत सिन्धुलीमा जुनार, काभ्रेमा सुन्तलाका साथै व्यवसायीक तरकारी खेती, पशुपालनलगायतका क्षेत्रमा सहयोग गरिरहेको जाइका प्रतिनिधि इन्दो अकिसोले जानकारी दिए ।

No comments: